naujas-robotu-servisas

Duris atveria naujas specializuotas robotų servisas

Anot Aleksej Traškin, LazyHouse.lt įkūrėjo, tokių buitinių robotų kaip grindų, langų robotų ir robotų-vejapjovių rinka kasmet auga daugiau kaip po 100%! O kur dar robotai, į Lietuvą atkeliaujantys iš kitų Europos šalių bei Azijos ir Amerikos… Taip sparčiai daugėjant robotų Lietuvoje, atsirado ypatingai didelis poreikis ir jų servisui.

Aleksej, kodėl nusprendėte atidaryti robotų servisą?

Visų pirma, robotų servisas – neatsiejamas nuo robotų prekybos. Jei parduodame robotus, savaime suprantama, turime pasirūpinti ir jų aptarnavimu. Atidarydami savo autorizuotą robotų servisą, norime savo klientams užtikrinti nepriekaištingą robotų veikimą per visą jų gyvavimo laikotarpį. Mums svarbu, kad robotai savarankiškai atliktų savo užduotis ir visiškai pateisintų savininkų lūkesčius. Esame įsitikinę, kad geriausiai robotai savo darbus atlieka tada, kai yra techniškai tvarkingi ir naudojasi naujausia jiems skirta programine įranga. Teikdami robotų servisą, siekiame visapusiškai pasirūpinti robotu, kad jis taupytų jūsų laiką, pinigus ir tarnautų ne tik garantiniu laikotarpiu, bet ir gerokai jį pralenktų! Ypač didžiuojamės robotų-vejapjovių žiemos servisu. Įkūrėme specialias patalpas, kurios atitinka gamintojų rekomenduojamas sąlygas. Jame „žiemoja“ serviso darbuotojų nuvalyti, sureguliuoti ir atnaujinti robotai. Servise jie yra reguliariai kraunami ir pilnai paruošiami pavasario sezonui – darbus gali pradėti iškart, kai tik atsiranda poreikis.

Vadinasi, jei turiu bet kokį robotą, jam sugedus, galiu jį pristatyti jums?

Pati roboto sąvoka per plati, kad galėčiau užtikrinti dėl visų robotų serviso. Mes priimame dulkių siurblių, drėgno grindų valymo, langų valymo robotus bei robotus-vejapjoves. Šiuo metu taisome Neato, Ambrogio, Hobot ir kitų gamintojų robotus. Sekite informaciją, vėliau planuojame taisyti ir kitų prekės ženklų robotus. Garantiniu laikotarpiu taisome nemokamai, o pogarantinį remontą teikiame kaip mokamą paslaugą. Tiesa, noriu pabrėžti, kad minėti robotai neturi tarptautinės garantijos. Vadinasi, visiems iš užsienio atkeliavusiems robotams bus teikiama pogarantinio remonto paslauga. Turiu pripažinti, kad tiek į garantinio, tiek pogarantinio serviso paslaugas žiūrime labai atsakingai. Jei klientai atneša robotą, kad pašalintume kokį nors konkretų gedimą, mes jį pašaliname ir papildomai atliekame nemokamą roboto diagnostiką. Jei robotas turi garantinį remontą, siekiame užbėgti už akių ir iškart keičiame net tas dalis, kurių neprivalome, kad robotas, grįžęs iš serviso, jaustųsi kaip žmogus, grįžęs po savaitės SPA procedūrų, ir galėtų veikti visu pajėgumu – tarsi naujas. Pogarantiniu laikotarpiu savo klientams taip pat rekomenduojame keisti nusidėvėjusias dalis, jei matome, kad robotas gali dirbti žymiai našiau ir efektyviau.

O ką daryti tokiu atveju, kai žmonės turi „auksines rankas“ ir nori robotus remontuoti savarankiškai?

Jei roboto savininkas TIKRAI išmano robotus ir jam reikia tik atskirų detalių, jas gali įsigyti RobotuServisas.lt el. parduotuvėje. Dauguma populiariausių robotų detalių yra sandėliuojamos vietoje, retesnės užsakomos iš tiekėjų. Visos detalės – tik originalios, identiškai atitinkančios modelio parametrus. Artimiausiu metu detalių asortimentą planuojame dar labiau išplėsti.

Tačiau noriu atkreipti dėmesį, kad pasitaiko atvejų, kai žmogus galvoja, kad yra „auksarankis“, nors iš tiesų taip nėra. Tuomet roboto savininkas išardo robotą, bando jį programuoti pagal profesionaliam servisui skirtas instrukcijas, pažeidžia detales mechaniškai… Atvežus į servisą išrinktą ar savarankiškai tvarkytą robotą, jam netaikoma garantija, kartais robotą būna sudėtinga atstatyti į pirminį rėžimą. Todėl primygtinai rekomenduojame, sugedus robotui, jokiu būdu nesiimti jo remontuoti ar keisti dalis, prieš tai nepasitarus su serviso darbuotojais.

Gal galite pasidalinti rekomendacijomis, kaip prižiūrėti robotą, kad jo nereikėtų vežti į servisą?

Žinoma, visų pirma, žmonės, nusipirkę robotą, galvoja, kad jei robotas darbus atlieka savarankiškai, tai ir savimi pasirūpinti gali. Deja, bet kol kas dar negali… Todėl roboto priežiūra turi pasirūpinti jo savininkas. Noriu priminti, kad grindų robotas negali būti paleistas su perpildytu šiukšlių konteineriu, užsikimšusiu filtru ar apdulkėjusiais sensoriais. Jei langų robotas nenaudojamas reguliariai, užsistovi judančių detalių tepalas ir robotas nebedirba taip efektyviai, kaip turėtų. Robotas-vejapjovė turi būti tinkamai parinktas pagal sklypo parametrus, teisingai suprogramuotas bei techniškai tvarkingas… Atsižvelgiant į kelerių metų patirtį, rekomenduojame robotus į servisą atvežti ne jiems sugędus, o tiesiog profilaktinei patikrai mažiausiai vieną kartą per metus. Jos metu robotus išvalome, nuodugniai patikriname ir paruošiame darbui. Profilaktinė patikra dažnai užkerta kelią rimtiems ir brangiai kainuojantiems gedimams bei žymiai (iki kelių metų) prailgina roboto veikimo laikotarpį. Ypatingai tai jaučiasi robotų-vejapjovių atvejais, kai tenka skaičiuoti gedimo sąmatą, kuri siekia kelis šimtus eurų…

Kada geriausia robotą atiduoti profilaktinei patikrai?

Profilaktinė roboto patikra turėtų būti atliekama bent kartą per metus. Robotą rekomenduojame pristatyti ne sezono piko metu! Ypatingai šia rekomendacija skatiname pasinaudoti robotų vejapjovių savininkus, kurie vejapjoves prisimena tik pavasarį… Netinkamai sandėliuotas robotas gali net nestartuoti pavasarinėje vejoje… Be to, sezono metu darbų apimtys žymiai padidėja ir remontas užtrunka daug ilgiau nei norėtųsi ar būtų atliekamas ne sezono metu. Todėl ruduo – yra pats geriausias profilaktinės patikros ir robotų-vejapjovių žiemos serviso metas.


Robotų servisas yra įsikūręs Vilniuje, Tarandės g. 34. Prieš atvykstant, rekomenduojame susisiekti su profesionaliais serviso darbuotojais telefonu +370 675 13752. Sužinosite, kiek preliminariai gali užtrukti serviso darbai ir kokia būtų orientacinė kaina. Pristatant būtina su savimi turėti pirkimą patvirtinantį dokumentą bei garantinį pasą. Jei esate iš kito miesto, robotą su dokumentais galite pristatyti per kurjerį.