Lazy House robotics parduotuvėje galioja aukščiausias klientų aptarnavimo standartas. Apsipirkdami pas mus, Jus galite būti visiškai ramūs ne tik todėl, kad:

  • čia galioja visi Lietuvos Respublikos įstatymai ir prekybos taisyklės,
  • mes prekiaujame tik žinomų gamintojų produkcija,
  • mes spėjome pelnyti savo klientų pasitikėjimą ir turime geriausius jų įvertinimus,

bet ir todėl, kad mes tiesiog nuoširdžiai mylime Jus – mūsų klientus, ir visada pasiruošę padėti iškilus bet kokiems sunkumams ar nenumatytiems atvejams.

Ką reikėtų žinoti?

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: baterijos). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms).

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai.

Ką reikia pateikti pristatant sugedusią prekę?

  • Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą), kurį gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu.
  • Pakuotę/dėžę, kurioje prekė buvo supakuota – neprivaloma, tačiau pageidautina sudėti į jos originalią dėžę, nes tuomet patogiausia transportuoti.
  • Sugedusią prekę, su visa jos komplektacija (išskyrus atsargines dalis) – pvz. jeigu tai robotas siurblys būtina pristatyti ir pasikrovimo bazę (papildomai esančių komplektacijoje šepečio ir filtrų pristatyti nebūtina).

Remonto eiga ir terminai

Standartinis garantinio aptarnavimo terminas yra 14 darbo dienų. Jei prietaisas tvarkomas užsienyje, remontas gali užtrukti iki 4 savaičių.

Jei prekė garantiniu laikotarpiu yra keičiama nauja, garantijos laikotarpis pakeistoms prekėms iš naujo neskaičiuojamas. Pradinė garantija yra pratęsiama tik pradinių prekių remonto terminui. Šis laikotarpis prasideda nuo tos datos, kai pirkėjas perduoda prekes remontuoti ir pasibaigia tą datą, kai garantijos davėjas informuoja pirkėją apie pataisytas prekes.

Brokuotų prekių grąžinimas, keitimas ar remontas

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė, brokas), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, ar prekę remontuosite (nemokamai), ar norėsite tokią prekę pakeisti kita tokia pat, ar norėsite susigrąžinti sumokėtus pinigus. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.

Tačiau, bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į Lazy House robotics ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir pagalbą dėl sugedusios prekės grąžinimo arba remonto.

14 dienų grąžinimo garantija

Garantuojame, kad jeigu Jūsų įsigyta prekė Jums netinka, mes ją priimsime per 14 dienų nuo pirkimo ir grąžinsime 100% sumokėtos prekės kainos!

Grąžinimo sąlygos:

• Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
• Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir su visais jai priklausančiais priedais (instrukcijomis, laidais, kabeliais ir kt.) ir dovanomis (jei tokių buvo), originalioje pakuotėje, pakuotė neturi būti pažeista.
• Grąžinant prekę būtina pateikti originalų pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą.
• Pinigai bus pervesti į kliento nurodytą banko sąskaitą. Bankiniu pavedimu pinigai bus grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo mums.

Į  grąžintinų  prekių ar paslaugų sąrašą nėra įtraukiamos:
• Pristatymo, diegimo, prijungimo, nuomos ir kitos paslaugos.
• Dovanų čekiai.
• Sudaužytos, sugadintos, subraižytos ar kitaip dėl kliento kaltės mechaniškai pažeistos prekės, bei pakuotė.