Lazy House Robotics: naujas prekės ženklas skatina pasitempti
Buitinių robotų ekspertai Lazy House Robotics šį rudenį savo klientus, verslo partnerius bei žiniasklaidos atstovus pasitinka su atnaujintu prekės ženklu. Apie tai, kas paskatino šiuos pokyčius, kalbame su įmonės įkūrėju Aleksej Traškin.
Aleksėj, kas paskatino imtis permainų?
Logotipo atnaujinimui daugiausiai įtakos padarė vidiniai pokyčiai. Kompanija sparčiai vystosi tiek veiklos apimtimis, tiek kokybiniu atžvilgiu. Nuolat plečiame buitinių robotų asortimentą, kad žmonės galėtų daugiau laiko skirti sau, šeimai bei draugams, o ne atvirkščiai – nuobodiems ir varginantiems namų ruošos darbams. Iš tūkstančių rinkoje esančių buitinių robotų atstovų ir jų gaminių atsirenkame tik tuos, kurie savo darbą atlieka užtikrintai ir itin efektyviai. Dirbdami Lietuvoje, palyginus mažoje rinkoje, keliame labai aukštus reikalavimus gaminių kokybei, kad savo klientams galėtume pasiūlyti tik tai, kas šiuo metu rinkoje yra geriausia.
Kokią žinutę perduoda naujasis prekės ženklas?
Naujas prekės ženklas iš senojo paveldėjo tas pačias spalvas. Stengiamės išlaikyti tęstinumą, nes ir toliau profesionaliai atstovausime buitinius robotus. Tačiau turiu pabrėžti, kad naujasis prekės ženklas kur kas modernesnis bei dinamiškesnis. Tuo norime parodyti, kad neatsiliekame nuo rinkos tendencijų, bet stengiamės užbėgti joms už akių. Kartą atradę puikius buitinių robotų modelius negalime sustoti, nes robotai nepaliauja stebinę naujomis funkcijomis bei galimybėmis.
Pastebėjau, kad naujame prekės ženkle atsirado sąsaja su „galios“ (angl. power) mygtuku. Kaip jis siejasi su Lazy House Robotics filosofija?
Šis ženklas atsidaro neatsitiktinai. Visų buitinių robotų darbas yra pagrįstas elektros energija. Dažniausiai žmogui užtenka paspausti įjungimo „power“ mygtuką, o visą likusį darbą robotas atlieka savarankiškai. Mes juokaujame, kad reikia inžinerinio išsilavinimo robotui sukurti, o ne juo naudotis. Robotų paleidimą bei jų priežiūrą galite patikėti netgi vaikams (žinoma, rekomenduojame su suaugusiųjų priežiūra). Siekiame griauti mitus apie buitinius robotus ir pabrėžti, kad jų naudojimas yra itin paprastas ir visiems prieinamas.
Kaip naująjį prekės ženklą vertina jūsų partneriai bei klientai?
Pastebėjome, kad tiek partneriai, tiek klientai prekės ženklo pokyčius vertina teigiamai. Mus sieja su veržlia bei šiuolaikiška kompanija. Abi pusės išreiškia didelį pasitikėjimą įmone. Partneriai noriai dalinasi savo žiniomis bei patirtimi, o klientai žino, kad visuomet padėsime įdarbinti robotus bei profesionaliai atsakysime į visus klausimus apie buitinius robotus.