Lazy House robotics parduotuvėje galioja aukščiausias klientų apsaugos standartas. Apsipirkdami pas mus, Jus galite būti visiškai ramūs ne tik todėl, kad:
  • • čia galioja visi Lietuvos Respublikos įstatymai ir prekybos taisyklės,
  • • mes prekiaujame tik žinomų gamintojų produkcija, kuri beveik išskirtinai turi tarptautinę garantiją ir platų serviso bei aptarnavimo tinklą,
  • • mes spėjome pelnyti savo klientų pasitikėjimą ir turime geriausius jų įvertinimus,
bet ir todėl, kad mes tiesiog nuoširdžiai mylime Jus – mūsų klientus, ir visada pasiruošę padėti iškilus bet kokiems sunkumams ar nenumatytiems atvejams.

Ką reikėtų žinoti?

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: baterijos). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. Pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims (pvz., baterijoms). Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai. Ką reikia pateikti pristatant sugedusią prekę?
  • Pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą faktūrą), kurį gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu.
  • Užpildytą garantinį taloną (šis reikalingas tuo atveju, jei pirkimo dokumente – kasos čekyje, sąskaitoje faktūroje ar lizingo sutartyje – nėra tiksliai nurodytas prekės modelis).  Garantiniai talonai būna pakuotėje, kartu su įsigyta preke. Kai kurie garantiniai talonai gali būti neužpildyti gamintojo nuožiūra, tačiau, Jūsų prašymu, mes galėsime juos užpildyti ir Jums pristatyti.
  • Pakuotę/dėžę, kurioje prekė buvo supakuota – neprivaloma, tačiau pageidautina sudėti į jos originalią dėžę, nes tuomet patogiausia transportuoti.
  • Sugedusią prekę, su visa jos komplektacija (išskyrus atsargines dalis) – pvz. jeigu tai robotas siurblys būtina pristatyti ir pasikrovimo bazę (papildomai esančių komplektacijoje šepečio ir filtrų pristatyti nebūtina).
Remonto eiga ir terminai Standartinis garantinio aptarnavimo terminas yra 7 darbo dienos. Įprastai remonto trukmė yra ženkliai trumpesnė ir gali užtrukti 1-4 darbo dienas. Kodėl tokie terminai? Prekės diagnostika techniniame centre trunka 1-3 darbo dienas. Jei remontas vyksta ne Vilniaus mieste, prisideda prekės logistikos trukmė – 2 darbo dienos (viena diena prekės siuntimui į remonto vietą, viena diena – suremontuotos prekės grąžinimas mums). Brokuotų prekių grąžinimas, keitimas ar remontas Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė, brokas), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje kartu su pirkimo dokumentu arba užpildytu garantiniu talonu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę. Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė, brokas), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, ar prekę remontuosite (nemokamai), ar norėsite tokią prekę pakeisti kita tokia pat, ar norėsite susigrąžinti sumokėtus pinigus. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu arba užpildytu garantiniu talonu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui. Tačiau, bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į Lazy House robotics ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir pagalbą dėl sugedusios prekės grąžinimo arba remonto.

Kokybiškų prekių grąžinimas

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės pristatymo išlaidas, per keturiolika dienų atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims: 1) paslaugų sutartims; 2) sutartims dėl pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms; 3) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas; 4) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; 5) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais; 6) sutartims, sudarytoms pirkėjui pateikus mums konkretų prašymą dėl specialisto atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. 7) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo; 8) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos; 9) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo. Kai kurių aukščiau išvardintų sudarytų sutarčių atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų: 1) kai sudaroma sutartis dėl paslaugų – nuo sutarties sudarymo dienos; 2) kai sudaroma prekės pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:
  1. a) jeigu Jūs vienu užsakymu užsakėte daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;
  2. b) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.
Nutarę atsisakyti prekės, turite pateikti tinkamai užpildytą pavyzdinę prekės atsisakymo formą arba pateikti aiškų pareiškimą (el. paštu), kuriame būtų išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti prekės. Ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Jūsų pranešimo apie prekės atsisakymą pateikimo dienos ir prekės sugrąžinimo mums, mes Jums grąžinsime visas Jūsų sumokėtas sumas, neįskaitant Jūsų apmokėtas prekių pristatymo išlaidas, perkant prekę. Mes atliksime tokį grąžinimą naudodami tokį patį mokėjimo būdą, kokį Jūs naudojote atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Jūs aiškiai sutikote su kitu būdu; bet kuriuo atveju Jūs neturėsite mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad: 1)     negrąžinsime Jūsų papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Jūs aiškiai pasirinkote kitą, negu mūsų pasiūlytas pigiausias įprastinis prekės pristatymo būdas; 2)     Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.      Pateikiant užsakymą elektroniniu būdu, pirkėjas prisiima atsakomybę už prekės pasirinkimą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pagal CK 6.362 straipsnį, panaudotos buitinės technikos, tame tarpe ir robotų, grąžinti negalima. Jei Jūs abejojate savo pasirinkimu, visada galite papildomai pasikonsultuoti telefonu: 862062220 arba el. paštu: pardavimai@lazyhouse.lt.